ח"כ מלכיאלי: "יש עתיד זו מפלגה של שחקנים"

    אייל ראובן 1 Comment on ח"כ מלכיאלי: "יש עתיד זו מפלגה של שחקנים"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי לגדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "גם אם היינו דורשים חמישה שקלים לכל אברך, היינו מקבלים עליהום. לכן אגב אנחנו נוהגים לא להוציא כלום מתוך המו"מ" | האזינו

    צילום: פלאש90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע ההדלפות השבוע מתוך חדרי המו"מ של יהדות התורה מול הליכוד, שוחחו איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע" עם ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס, וניסו להבין מה מפלגתו דורשת בתחומי דת ומדינה.

    מלכיאלי פתח את השיחה: "בחדרי המו"מ של ש"ס יש אנשים וותיקים, תאמינו לי שלא יהיה שום סעיף שיישכח. אנחנו לא חושפים מה שקורה בתוך חדרי המו"מ, ולכן לא רואים את מה שאנחנו ביקשנו. זה שיש מי שרץ לחשוף את מה שסיכמו איתו כדי להראות שרק הוא דואג לדת ומדינה, בעיה שלו" אמר.

    בנושא האקדמיה אמר: "ש"ס מבקשת מלגות לסטודנטים. זו הייתה העמדה שלנו במשך שנים. ש"ס כבר הוסיפה בעבר מהכסף הקואליציוני שלה כדי לתת מלגות לסטודנטים חרדים".

    על התיעוד בה נשמע מיקי לוי, מי שהיה רק השבוע יו"ר הכנסת אומר בוועדת הכנסת "אני יזרוק עליך בקבוק שמן" אמר: "יש עתיד זו מפלגה של שחקנים ובמאים. אחד שם סיפר שהוא מגיע לשמחות של חרדים, ואחר כך משתלח בנו. מיקי לוי הטיף לממלכתיות, תראו איך הוא מדבר עכשיו".

    "חכם שלום אמר לא להתעסק איתם ולא לדבר איתם, רואים היום שהוא ראה בעיני רוחו את זה" הוסיף מלכיאלי.

    על ההשתלחות התקשורתית בציבור החרדי: "גם אם היינו דורשים חמישה שקלים לכל אברך, היינו מקבלים עליהום. לכן אגב אנחנו נוהגים לא להוציא כלום מתוך המו"מ. זה רק מביא עוד שנאה לחרדים".

    האזינו לריאיון:

     



    1 תגובות

    מיין תגובות